BIK

środa, 2 września 2015

Powrót po bardzo długiej przerwie

Nie było mnie tu kilkanaście miesięcy i wydawałoby się, że już tu nie wrócę. Przestałam pisać po kolejnym kryzysie i wstyd mi było przyznać się, że nie podołałam "wyzwaniu". Niedawno jednak tutaj zajrzałam z ciekawości i kiedy zobaczyłam komentarze, pomyślałam: trzeba wziąć się w garść i wrócić. Po pierwsze, potrzebuję Waszej motywacji. Po drugie, pomyślałam, że może komuś w trudnej sytuacji przyda się to moje pisanie.

Co z moimi długami? Odkąd mnie tu nie było wiodło mi się raz lepiej, raz gorzej. Za sukces należy uznać fakt, że pozbyłam się części chwilówek. Niestety, ciągle jeszcze nie wszystkich. Niemniej udało mi się na razie nie doprowadzić do komornika. Znalazłam dodatkową pracę i po mału zaczynam czuć, że wszystko idzie w dobrą stronę. Czuję się tylko potwornie zmęczona tym zmaganiem z rzeczywistością. Ale cóż, skoro sama doprowadziłam do takiej sytuacji w swoim życiu, to sama z niej wyjdę.

Na koniec chciałabym Wam polecić bezpłatny kurs wychodzenia z długów: http://pokonajswojedługi.pl Jest rewelacyjny.

Napiszę więcej wkrótce. Nie wiem jak regularnie będę pisać, ale gdybym znów zaczęła milczeć, proszę nakrzyczeć na mnie w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Warto przyjrzeć się poradnikom na blogu ACADEMY-BITCOIN.COM. Można bowiem kopać i zwielokrotniać kryptowaluty. Jest to inwestycja na lata. Dosyć niskie ryzyko inwestycji. Można zarabiać na wiele sposobów. Warto się zastanowić nad takim rozwiązaniem. SPRAWDŹ Bitcoin profit

    OdpowiedzUsuń
  2. If you looking for great bitcoin news service - we are there for you. All kind of informations about our service - from top to the bottom! Get fresh bunch of
    information for yourself! Check https://academybitcoin.co.za/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie martw wszystko będzie dobrze! Każdy ma gorsze i lepsze dni. Miałaś akurat te gorsze więc Cię chwile nie było. Jednak wróć do regularnego pisania, bo to Ci może pomóc. Takie wygadanie się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jak ktoś już wpadnie w ten wir zadłużenia w chwilówkach to ciężko z tego bagna wyjść. Całe szczęście jakieś większe i poważniejsze banki są w stanie pomóc, ponieważ mają w tym interes. Ale nic się nie martw będzie dobrze. Trzymam kciuki żeby Ci się udało wyjść z długów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety problemy z długami to straszna sprawa. Wiele osób boryka się z tym samym problemem. Podobnie mieli frankowicze, którzy byli zapewniani o korzystnych warunkach, a z czasem prawda wyszła na jaw. Ludzie chcieli tylko ułożyć sobie życie, a wyszedł z tego dług na całe życie. Trzeba tylko walczyć i się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń